Det er ikke for at prale, men...

Roklubben ARA er helt ærligt en fantastisk klub!

ARA er for alle, der har lyst til at dyrke motion og friluftsliv sammen med andre.

Vores klub er én ud af i alt fire roklubber i Aarhus, stiftet som “Arbejder Roklubben Aarhus”. I dag bare ARA. Vi tilbyder roning i moderne træbåde og letvægtsbåde af glasfiber. Vi favner både de ambitiøse maraton- og kaproere, de spejderagtige langtursroere og ikke mindst mennesker, der bare gerne vil have mere frisk luft i det daglige.

Vores klubhus er ganske vist ikke splinternyt, men vi har en sund forening. Alt er båret ved frivilligt engagement – lige fra instruktion af nye medlemmer og madlavning til medlemsmøder, til græsslåning, administration osv. I ARA møder du mennesker, som kan li’ at være sammen og arbejde sammen. Selvfølgelig først og fremmest til søs, i båden, men også på land i forskellige sammenhænge.

Roklubben ARA er naturligvis også medlem af Dansk Forening for Rosport.

Både
Medlemmer
Startet i
1937
Km roet 2020

Er du nysgerrig?

Mere om kontingentsatser, vores faciliteter, bestyrelsen m.m.

Hvad koster det?

Bådene