Roklubben ARA´s støtteforening

Vil du støtte ARA’s nye klubhus? Så meld dig ind i Roklubben ARA’s Støtteforening. Støtteforeningen har til formål at indsamle midler til opførelse af nyt klubhus til Roklubben ARA på Aarhus havn.

Det koster kun 50kr for et år – men du er velkommen til at støtte med mere, hvis du har lyst. Kontingent indbetales én gang årligt og senest den 1. april. Ønsker du at give et bidrag, kan du indbetale det på: Regnr.: 9395 kontonr.: 0008573603. Alternativt kan du indbetale på MobilePay til box: 0561DX (ARA Støtteforening) . Husk også at sende en mail med navn, mailadresse og telefonnummer til vores kasserer: arastoette@gmail.com.
Hvad gør vi selv for at indsamle midler?

• Vi hjælper til når Aarhus motion afholder forskellige motionsevents i Aarhus og omegn
  • Vi søger mini-sponsorater hos lokale forretningsdrivende og virksomheder
  • Medlemmer af Roklubben ARA er også flittige bidragsydere
  • Arrangementer i ’klubregi’ hvor overskuddet går til Støtteforeningen
Hvordan kan du hjælpe?

• Vi tager med kyshånd imod alle frivillige initiativer – om det så er romsmagning med simremad, loppemarked eller julehistorier.
  • Aarhus motion: Medlemmer af Roklubben ARA kan give en hånd som hjælpere til motionsevents, fx Aarhus City Halvmaraton. Arrangementerne bliver slået op på klubbens interne rokort: www.rokort.dk.
Vil du vide mere?

Du kan følge os på Facebook.
Hvis du har spørgsmål eller idéer til et arrangement, er du meget velkommen til at kontakte bestyrelsen på mail: arastoette@gmail.com.

Vi glæder os til dit bidrag og byder nye medlemmer velkommen.

Formand: Morten Krog
Bestyrelsesmedlem: Jørgen Mührmann
Suppleant: Jørgen Wedel
Kasserer: Jeanette Widtfeldt Koch

Det med småt

Ønsker du skattefradrag for bidrag, som går udover kontingentet på 50kr, skal du indsætte pengene på Dansk Forening for Rosports konto og tydeligt angive navn, adresse, personnummer samt at “gaven” er til Roklubben ARA’s Støtteforening.

Hvis du ønsker, at vi skal kunne se, hvem der har givet gave/bidrag, skal du skrive “Oplys navn ok”. Du kan maksimalt opnå fradrag for 14.500 kr. Denne sats justeres af SKAT årligt.

Hvis du vil melde dig ind eller give et bidrag til Støtteforeningen, bedes du sende en mail til støtteforeningens bestyrelse på: arastoette@gmail.com, hvor du oplyser navn, mailadresse og telefonnummer. Hvis du ikke har en mailadresse, oplyses den fysiske adresse.

Ved bidrag eller sponsorater bedes du også oplyse, om du ønsker at være anonym eller ej.