Fest, hygge og mad

Når du har roet en lang tur, hvor vinden vendte sig imod besætningen, madpakken var for lille, og benene bare bliver rigtig trætte – så forstår du måske, hvordan det var at være viking og gå i land på fremmed kyst. Man bliver utroligt sulten af at være på vandet!

Madglæden holder – modsat forbrændingen, desværre – sit niveau i vinterhalvåret. Vi elsker at hygge os i ARA, og der skal gerne være noget godt på tallerkenen. Vi holder månedlige medlemsmøder i klubhuset, hvor medlemmer skiftes til at lave mad. Vi kan også finde på at ses til koncerter, i biografen, gå ud at spise eller andet uformelt i større eller mindre grupper.

Klubben har et par faste årlige fester, som plejer at være super hyggelige – og godt kan gå dejligt over gevind med dans og hjemmebar til den lyse morgen. Som det meste andet i roklubben er det noget, den enkelte selv kan skrue op og ned for sit engagement i.

Med mellemrum er der roere, som arrangerer noget spontant i klubben. Det kan være aftener med brætspil, håndarbejde, julebanko eller lignende.