Vandreture, badminton, yoga m.m.

Roere er en art søspejdere. Vi kan godt li’ at være udenfor. Når vejret ikke er til at ro, er det nærliggende at spadsere en god, lang tur, og det gør vi med jævne mellemrum. Vi har f.eks. haft nogle flotte ture på Mols og til Moesgaard. Vi har klubmedlemmer, som ved meget om lokalhistorie, dyre- og planteliv m.m., og det bliver sådan en tur bestemt ikke kedelige af.

Afhængigt af efterspørgslen i løbet af vintersæsonen, er der forskellige former for motion indendøre. Det kræver blot, at medlemmernes interesse er der – og nogen vil stå for det.

Aktuelt i 2019 er der badminton hver søndag kl. 18.00 – 20.00. Vi har baner hos Nørre Boulevard Idrætscenter, Nørre Boulevard 1, 8000 Aarhus.

Nogle sæsoner mødes vi også til indendørs fodbold, yoga eller andet. Hvis du som medlem brænder for en sport på land, som du gerne vil introducere dine rovenner for, er vi altid åbne overfor at prøve noget nyt.