Skal roning være den nye ting, du prøver i år?

Kom til Introduktionsaften i Roklubben ARA og bliv klogere på, hvad roning er for en størrelse.

Torsdag den 28. marts 2019 kl. 19.00 slår vi dørene op for vores grøn/hvide sekt, og giver dig et eksklusivt indblik i, hvad det egentlig er, du vader lykkeligt uvidende rundt og går og glip af.

Vi fortæller lidt om:

• hvad det vil sige at ro
  • hvordan du melder dig ind
  • info om instruktion og datoer for tilmelding i 2019
  • hvad du kan forvente og hvordan du får mest muligt ud af  dit medlemskab i ARA
  • hvad vi forventer af dig
  • hvilke eventyr du har i vente

Du møder os i vores beskedne og hjemmelige omgivelser på havnen, hvor vi har varme, smil, kaffe og te på kanden samt lidt sødt til ganen, hvis du skulle finde det letfordøjelige program lige light nok.

Det hele ventes at tage 1 1/2 – 2 timers penge alt afhængig af, hvor mange spørgsmål, du måtte have undervejs – dem skal der være plads til.

Tilmelding til introduktonsaften er ikke nødvendigt. Og synes du det er lige grænseoverskridende nok at troppe op alene, så tage din ven/veninde under armen og gør aftenen til en social ting – for det er, hvad roning er <3

Vi glæder os til at se dig til en aften i roningens tegn.

Udgivet marts 2, 2019